Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 31 sierpnia 2016

A myślałam,że jestem gotowa

Ostatni dzień wakacji.Myślałam,że psychicznie jestem gotowa do pracy. Wypoczęłam, odreagowałam. Rano na klasowym blogu dzieciakom odezwę zostawiłam... A jednak!

Młodszej przypomniało się,że jutro zaczyna swój ostatni rozdział w szkole i nie ma jeszcze książek ani zeszytów. O mateczko kochana! Czekałam na to calutkie wakacje.Nareszcie się zainteresowała - dobry znak! Ruszyłyśmy zatem do księgarni. Nie trudno się domyślić, że takich ostatkowych było sporo.Ludzie czekający w kolejce rozmawiali ze sobą ściszonymi głosami. Mimo tego, szum zaczął mi przeszkadzać. Nagle wprowały trzy kobietki: babcia, matka i wnuczka. Hałas jaki zrobiły dla mnie był nie do zniesienia. Rozwydrzony dzieciar ( wiek 7-8 lat) biegał po księgarni wykrzykując,że coś tam... Matka i babcia stanęły obok mnie. Jedna darła się do jednego ucha, druga do drugiego rozmawiając ze sobą. Ja w tym czasie dokonywałam zakupów. A od czasu do czasu obie wrzeszczały na dziewczynkę, aby raczyła do nich podejść i wybrać różową czy niebieską gumkę, itp.

Wezbrała we mnie złość. Miałam ochotę babcię i matkę dziewczynki chwycić za kudły i wyrzucić z księgarni. W tej jednej chwili uświadomiłam sobie,że już jutro....
Przerażenie.
wrrr
Chyba już nie nadaję się do pracy w szkole, moje nerwy się nie nadają. Cóż tutaj wymagać od dzieci, kiedy .... ach!

Na szczęście wracam do mojej dobrze znanej mi klasy.
TRZEBA KUPIĆ SOBIE ZATYCZKI DO USZU!


5 komentarzy:

  1. Poradzisz sobie jak zwykle:)))Pozdrawiam serdecznie i powodzenia w nowym roku szkolnym życzę:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to, niektórzy ludzie mają przedziwny dar wnerwiania swojego otoczenia. Nie twoja wina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotka literówkę masz na blogu klasowym w latach - rok szkolny 2016/2015 masz wpisane.
    Klasowego bloga Twojego podziwiam od jakiegoś czasu, wciąż myślę aby stworzyć dla swojej grupy teatralnej, ale nie mogę się zebrać. Może teraz się zmobilizuję :) Dobrego roku szkolnego. Powodzenia i sukcesów jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już myślałam, że Tobie to "wycięli" układ nerwowy !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie babony nikt nie jest gotowy :P. Opiekunów, którzy nie raczą zdyscyplinować swoich dzieci w miejscach publicznych najchętniej karałabym mandatami :P Ostatnio mam wrażenie, że Polacy nie mogąc uderzyć dziecka, przestali kompletnie je wychowywać...
    Po piątkowych lekcjach wróciłam do domu z głową 6:9. Hałas po prostu zabija.
    Trzymaj się ciepło Koleżanko :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.