Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 4 lipca 2016

Cavallino - północne Włochy

Wróciłam pełna wrażeń. Odpoczęłam psychicznie, naładowałam akumulatory i teraz czekam na kolejny wyjazd.

Zatrzymaliśmy się w turystycznej miejscowości Cavallino w hotelu *** Ca Di Vale. Zewnątrz hotel wygląda okazale, pięknie... Nie wszystko złoto , co się świeci. Czar prysł, kiedy otworzyliśmy nasze pokoje. Pokoje były w wersji XS.  A łazienka w rozmiarze XXS. Można  było się przyzwyczaić. Wszak do pokoju przychodziło się jedynie spać. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Pokój był czysty, jedzenie, jak dla mnie ok.

Basen hotelowy był również przyjemny dla oka. Osobiście nie koąpałam się w nim. Zabrakło czasu.

Hotel był blisko plaży. Plaża piękna, morze ciepłe.W upalne dni wymarzone miejsce do odpoczynku.

pizza calazoni
Naprzeciwko hotelu jest pizzeria. Pizza - palce lizać. Uwielbiam włoską kuchnię! Do pizzy nie podaja żadnych sosów ani ketchupu, jedynie oliwę. Po prostu niebo w gębie

Włosi piją dużo wina. Ich lokane wina bardzo mi pasowały. Były tanie i bardzo smaczne. Naprzeciwko hotelu był niewielki sklepik, w którym można było degustować i zakupić lokalne wino. 1 litr kosztował około 1,80E

Nasz pobyt we Włoszych został tak zorganizowany,że trochę zwiedzaliśmy trochę odpoczywaliśmy. Byliśmy w Wenecji, Padwie, Weronie oraz w chorwackich klimatycznych  miasteczkach na półwyspie Istra: Pula i Poreć. Ale o tym napiszę w kolejnych postach.

1. noż zazdrość mnie zeżre głównie na ten odpoczynek )))
    Wenecję i Padwę znam ale Werona i nade wszystko ta Chorwacja niestety poza moim zasięgiem ...

2. Oj...ja kocham Włochy, Włochów i włoską kuchnie!!! :) Czekam na dalszą relację :)

3. Z basenu na pewno bym skorzystala, bo plaza z truchlami meduz nie wyglada zachecajaco. :)

1. Oj, tam! Plaża wspaniała, a meduz musiałam dobrze poszukać.

4. Włochy!! Uwielbiam!
    Też w tym roku upajałam się włoską kuchnią i widokami!! :)
    Czekam na dalszą relację! :)

5. Z opisu , bardzo fajna wycieczka...
    A pizza włoska , zrobiona przez Włochów na pewno jest najlepsza :-)
    Pozdrawiam !

1. Jest zupełnie inna niż ta w Polsce. Jest rewelacyjna!

6. Podróż jest ważniejsza niż wygody, nabyć się na świecie, napatrzeć, nakosztować... reszta to tylko scenografia.

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.