Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 10 maja 2016

Kto wygra?

Kto wygra ja, czy czas?
 Im bardziej przyspieszam, tym szybciej on goni.
Chyba przegrywam, bo w tym biegu już dostałam  zadyszki. Kondycja nie ta, a coraz więcej się mi dorzuca... Nie mam już czasu na własne przyjemności i zaczyna mi to przeszkadzać. Dlatego od czwartku mówię STOP i włączam hamulce. A czas - niechaj goni, jak tak bardzo chce. Nie mam ochoty z nim się ścigać! Praca ma mi sprawiać przyjemność, a okazuje się,że .... są rzeczy ważniejsze niż praca z dziećmi. Bo dla nauczyciela praca z dziećmi to tylko kamuflaż, a dzieci.... hm... dodatek do całej sterty urzędniczych duperel.
 Dobra, idę do pracy z nadzieją, że dzisiaj będzie spokojniej, bez gwałtownych zrywów emocji i niepotrzebnej utraty energii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.