Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 31 grudnia 2015

Rachunek proszę

Kończy się kolejny rok mojego życia. Może fakturkę wystawić?

Jaki był ten rok?
Krótki. Tak, na pewno bardzo krótki i bardzo szybki. Rok 2015 był intesywny i niesamowicie chimeryczny. Dostraczył mi wiele emocji zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Dostarczył mi uczuć niepokoju,strachu i łez. Dostarczył również radości i przyjemności.
Przede wszystkim wyposażył mnie w nowe doświadczenia, dzięki którym patrzę i widzę, słucham i słyszę. Wyczulił mój szósty zmysł. Dodał odwagi do działania.
Dostarczył też wiedzy o mnie samej.

***
Postanowień na nowy rok  nie będzie. I tak mam problemy z ich realizacją, potem wyrzuty sumienia. Na co mi to? Po co?
***
Życzę Wam SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

17 komentarzy:

  1. miałam mieć jedno postanowienie na nowy rok, ale .... poszło w diabły, zanim się on zaczął (a nawet wcześniej...) w zwiazku z czym...
    NAJLEPSZOŚCI W NOWYM ROKU DD!!!!... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niechaj się dzieje, Fryteczko, po swojemu niechj SIĘ DZIEJE. Serdeczności.

      Usuń
  2. Dorotko )))) najlepszego, zdrowego i pełnego dobrych emocji 2016 !!! i satysfakcji ze wszystkiego co robisz życzę ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, a Tobie życzę przede wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia.

      Usuń
  3. Dziękuję za piękne życzenia. Odwzajemniam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rachunek? Czyżbyś chciała zakończyć imprezę? Poproś raczej o menu, bo w przyszłym roku czeka Cię jeszcze więcej zadań.
    Życzę pomyślności w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rachunek za stary rok. Żegnam go bez żalu i z żalem zarazem. Drogo mnie kosztował. A zzadaniami w przyszłym roku, to masz rację. Juz wiem,że nie będę się nudzić. Serdeczności.

      Usuń
  5. Fakturki raczej nie, bo to wiesz, z tym vatem....
    Dobrze, że ten rok się kończy. Wszystko płynie, jak powiedział niejaki pan Tarej:)))

    Najlepsze noworoczne pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez fakturki p[roszę :-)))
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego Dorotko dla Ciebie, i zawsze uregulowanych fakturek na czas ;) Pięknego roku 2016 życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki. Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.