Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 4 maja 2015

***

I dopadła mnie głupota, i fruwać mogę pod sufitem, i głową walić w ścianę!
Jestem tak zła na siebie, że ..... brrr. Roboty tylko sobie narobiłam.
Przecież cały czas powtarzam - najpierw pomyśl, potem działąj. A dzisiaj..... Kuźwa! Jakoś to będzie???????
Jakoś jest! Ale co się nagłówkowałam, co narobiłam, to moje! Tyle czasu straciłam.... uffff!

6 komentarzy:

  1. Człowiek ma to do siebie,że często działanie przychodzi mu szybciej niż myślenie.wiem to po sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, to ,jak widać przywara ludzka - dość powszechna przywara!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już wyszłam na prostą, ale wczoraj!!!!!!!!!! Lepiej zapomnieć!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. że łapska świerzbią,aby coś nacisnąć, kliknąć...zobaczyć, co będzie.....a najgorsze,że w dokumentach! Ups.... Ale wyprowadziłam na prostą, na szczęście!

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.