Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 19 grudnia 2014

Czas brać się do roboty

Chociaż nie mam ochoty, muszę wreszcie wziąć się do roboty. Święta idą...
Zaczęłam od zdjęcia firan... już coś! Za oknem pada, okien myć nie będę.... Kapustę na bigos kupiłam, Mężowski odsapnął. Już myślał,że nic na te święta nie zrobię. Czekał cierpliwie.
Nastrój.... hm.... jeszcze niezbyt świąteczny, ale lepiej. Pracuję nad sobą.
Całe szczeście, że wokół mnie tecy dobrzy, serdeczni ludzie.

Dzisiaj koniec szkolnego maratonu. Zakończyłam jasełkami. Uf... Przynajmniej jedno mi z serca spadło.

17 komentarzy:

  1. Musiało być cudownie, byłam dziś zaproszona do szkoły podstawowej- maluchy grały rozkosznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi ocenić. Zbyt dużo własnych emocji. Ale mówią,że było ok!

      Usuń
  2. Ja dziś także cieszyłam się, że to ostatni dzień szkolny w tym roku kalendarzowym. w poniedziałek idę jeszcze na krótki dyżur do szkoły. To efekt działąń naszej ":kochanej" pani minister

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopierom po Nowym Roku. Przez ten czas zyamierzam calowicie zapomnie o szkole!

      Usuń
  3. U nas też powoli przygotowania nabierają tempa, ale wszystko w ramach rozsądku. Przede wszystkim nastawiam się jednak na wypoczynek :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rozsądku nie zamierzam tracić. Serdeczności.

      Usuń
  4. Jasełka, wieki ich nie oglądałam:)
    Jutro sobota. Czas na firanki.
    Czeka mnie znowu robienie podwójnej Wigilii. Dla siebie i dla rodziny. Ech! Kiedyś powinni się nauczyć gotowania świątecznych przysmaków.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego nastroju życzę jak najszybciej :-)
    Świątecznego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za oknem leje.... jakoś nie jest śiątecznie. Ale postaram się dzisiaj to zmienić!

      Usuń
  6. ale Ci dobrze... będziesz piec i gotować. Super. Udanego kucharzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy dobrze? Ostatnio nie przepadam za tymi czynnościami. Bradzie traktuję je jako MUS, niż przyjemnośc.

      Usuń
  7. A u mnie już prawie świątcznie, nie wiem jak to się stało ale w tym roku jakoś szybko się z tym wszystkim uwinęłam. Może dlatego, że nie robiłam wszystkiego na ostatnią chwilę. I dlatego też z życzeniami do Ciebie przypadnę.

    Staropolskim obyczajem, gdy w Wigilię gwiazdka wstaje, Nowy Rok zaś cyfrę zmienia, wszyscy wszystkim ślą życzenia. I ja przy tej sposobności życzę Tobie i najbliższym, dużo szczęścia i radości. Aby wszystko się darzyło, z roku na rok... lepszym było.

    Buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do Ciebie po inspiracje kulinarne. Tak się cieszę ,że Ciebie znam! Buziaczki serdeczne i świąteczne przesyłam!

      Usuń
  8. A u mnie, dzień przed wigilia, jeszcze tylkomostatjie ciasteczka i pasztet, a potem juz świetowqnie - tyle ze wigilię spędzę w pracy na drugiej zmianie, w domu będę dopiero na pasterkę

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.