Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 5 lipca 2013

Z humorem

Gdy to czytacie, ja bawię się w Hiszpanii. Mimo tego myślę o Was i dostarczam dzisiaj odrobinkę humoru. Coś takiego dostałam tuż przed odlotem.
A zatem miłej zabawy!




Koleżanki i koledzy, Szanowni Rówieśnicy !  
 
Grozi nam spisek! To dzieje się TU i teraz w naszym kraju !! 
Czy zauważyliście, że każdego dnia schody stają się coraz bardziej strome ? 
Codzienne zakupy są coraz cięższe i odległości do pokonania coraz dłuższe ? 
Wczoraj rano jak zwykle wyszłam z domu po bułki i zdumiałam się, jak wydłużyła się moja ulica 
Grawitacja ziemska też uległa zmianie w ostatnich 30 latach, czuję to szczególnie podczas wstawania 
A i ludzie ostatnio mają mniej szacunku, szczególnie ci młodzi, którzy cały czas coś szepcą. 
Jak ich prosisz aby mówili głośniej, to szeroko poruszają ustami. 
Co oni sobie myślą!? Że czytam z ust ? 
Oni są, jak oceniam, znacznie ode mnie młodsi, ale z drugiej strony ludzie w moim wieku wyglądają znacznie starzej.
Niedawno spotkałam znajomą, która znacznie bardziej niż ja postarzała się, gdyż w ogóle mnie nie poznała.
Ja przecież Sama nadal mogę swoje odbicie rozpoznać w lustrze.
W każdym razie i lustra to już nie te co były kiedyś.
Ponadto ludzie jeżdżą tak szybko !!!
Człowiek po prostu ryzykuje za wiele, szczególnie jadąc autostradą. Wszyscy za tobą nagle hamują i coś gestykulują, widzę to wszystko w lusterku. Muszą po prostu mieć strasznie zdarte hamulce!
Także producenci odzieży nie są obecnie już poważni, dlaczego rozmiary 36 lub 38 oznaczają teraz jako 48 lub 50 ?
Myślą, że tego nikt nie zauważy ?
Tak samo niepoważni są obecni producenci aut, myślą pewnie, że ja wierzę w to, co widzę na liczniku
HA ! HA ! Dobrze, że nigdy nie robiłam sobie problemu z liczb.
Kogo oni chcą właściwie oszukać ?
Niedawno chciałam o tym wszystkim kogoś powiadomić i stwierdziłam, że Telekomunikacja też uczestniczy w tym wielkim spisku, wydali książkę telefoniczną z tak małym pismem, że nikt nie znajdzie numeru telefonu !
Wszystko, co mogę w tej sprawie zrobić, to wysłać to ostrzeżenie:
Wszyscy jesteśmy zagrożeni!!!!
Proszę wyślij to ostrzeżenie możliwie do wielu znajomych abyśmy mogli zatrzymać ten spisek!!!
P.S. Wysyłam to w większej czcionce, ponieważ z pismem w moim komputerze też coś się popieprzyło - jest mniejsze niż kiedyś. :-)

22 komentarze:

  1. Moge podpisac sie pod KAZDYM slowem. Spisek jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe o matko ta czcionka mnie zabiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstrzymujmyż!!! ;o))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. :-) moje córcie są właśnie w Hiszpanii, pojechały tam na kolonię... :-)miłego wczasowania...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, hi... ja mam prawie od zawsze 18... lat, oczywicie!
    Odpoczywaj, baj
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  6. jesooo, to chyba nie do mnie, bo mnie ta czcionka dała po oczach :)))) ... może za parę lat się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie nie musiałam zakładać okularów by coś przeczytać na ekranie laptoka :) idę tymczasem się położyć bo przez tą zmutowaną żywność coś mi w plecach i kolanach strzyka. Baw się szampańsko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehehehe! Dobre to było!
    ..chyba ze mną też coś nie tak, bo zmęczyłam się czytając.... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ...świetne:)
    Baw się dobrze, odpoczywaj!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne!
    Wypoczywaj, relaksuję się, baw się dobrze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie masz, że możesz sobie tak wypocząć

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że dobrze się bawisz! Też wietrzę jakiś spisek - moje hantle chyba mi ktoś podmienił na lżejsze, prawdopodobnie zaatakowała mnie elastopatia, bo jestem coraz bliższa zrobienia szpagatu, w sklepie chyba zważyli mi mniej ziemniaków, bo niemożliwe, żebym bez zadyszki wtargała na drugie piętro pięciokilową torbę;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najwyraźniej jeszcze nie padłam ofiarą tego spisku, ale wierzę weń, bo np. Kulka twierdzi, że mieszkam coraz wyżej, a mojemu tacie kurczy się kuchnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiałam się. Dużo w tym racji

    OdpowiedzUsuń
  16. Super poczucie humoru! Dobrej zabawy i udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry :)
    Jak dla mnie czcionka stanowczo za mała ;)
    Do tej Hiszpanii to też chyba jakoś coraz dalej. To może w związku z tym urlop powinien się wydłużyć. Dobrze kombinuję ?
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :)
    Humor Ci dopisuje, czyli urlop udanym jest :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombowe, posyłam dalej :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. UDANYCH WAKACJI POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Hhhhmmm Hiszpania - wspaniale;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.