Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

niedziela, 30 czerwca 2013

Sezon wakacyjny rozpoczęty


Mamy wakacje! W piątek było zakończenie roku szkolnego. Wzruszenia, kwiaty.... Miło! Do swojej kolekcji dostałam kolejne storczyki. A te rośliny rosną u mnie rewelacyjnie. Jeszcze trochę, a zabraknie miejsca.... hi, hi, hi....
Moja ośmioletnia uczennica narysowała mój portret z przepięknymi życzeniami, takimi od siebie. Wzruszyłam się naprawdę. Takie prezenty od serca są wyjątkowe. Przy tym dziewczynka ma dopiero 8 lat, a talent przeogromny.


Sezon wakacyjny....
Rozpoczęłam go.... właściwie rozpoczęłyśmy... od grilla. Koleżanka zorganizowała nasz babski wieczór na działeczce. Śliczną ma tę działeczkę. Wszystko wymuskane, wycackane. Ma dziewczyna do tego dryg!





Pogoda dopisała, humory - również. Bawiłyśmy się do północy - tak było sympatycznie. Po północy przyjechał Mężowski i porozwoził babiniec do domów. Ależ kochany ten mój chłop!

Sobota upłynęła pod hasłem pracy domowej.
Ja zajęłam się domem, ściślej mówiąc, porządkowaniem zakamarków wiecznie odkładanych na jutro, a Mężowski ogrodem. Już  za kilka dni mają wprowadzić się do nas teściowie ( pod naszą nieobecność zajmą się domem i dziećmi). My  wylecimy w tropiki. Już czuję adrenalinę na samą myśl.

Niedziela była zapłakana deszczem.

Moja psiapsiółka ze szkolnej ławy sprawiła mi przesympatyczną niespodziankę. Była w interesach w okolicy ( raptem 60 km stąd) w drodze powrotnej odwiedziła mnie. Mało czasu miałyśmy dla siebie, bo zaledwie godzinkę, ale dobre i to. Nie widziałyśmy się ponad rok.... Boże, jak ten czas pędzi...

Wyciągnęłam walizki i zaczęłam przeglądać rzeczy, które należałoby ze sobą zabrać na urlop. Już nie mogę się doczekać!

32 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za wakacyjne plany... Nasze niestety ciągle niepewne, chociaż urlopu ledwie dwa tygodnie... Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Luzik! Przyjemnego urlopu, skutecznego wypoczynku, zatankowania nowej energii. Wracajcie zdrowi, opaleni i zrelaksowani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam na podgląd - cudo... Wychwycony przez dziewczynkę wyraz Twojej twarzy, oczu jest adekwatny do obrazu Ciebie, Dorotko, jaki wyrobiłam sobie, czytając dotychczasowe posty na temat relacji z klasą. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńka to wielki talent. Niestety nigdy nie zajęła żadnego miejsca w konkursie. Wszyscy myślą,że to nie ona maluje. Nie pomagają moje słowa... Jest za dobra na dziecko. A mnie się serce kraje....

      Usuń
  4. Ależ z Ciebie szczęściara Dorotko. Całe wakacje przed Tobą. Baw się dobrze w tych tropikach i przywieź trochę zdjęć. Życzę Wam udanego urlopu i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zagwarantowane, ale nie trochę, lecz całe mnóstwo.... hi, hi, hi..

      Usuń
  5. Dorotko życzę Tobie udanego wypoczynku , jak będziesz w tropikach to poślij nam tu dużo słońca bo leje i leje , wypoczywaj kochana.
    Ściskam serdecznie .
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć, kiedy wyjadę to i tutaj będą tropiki.... hi, hi, hi...

      Usuń
  6. A mnie jeszcze przyjdzie poczekać... Dlatego wczoraj śmignęliśmy sobie do Soliny i z powrotem, połazić po zaporze, żeby odwiecznej tradycji stało się zadość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no.... Bieszczady, jakie cudne, gdzie jest taki drugi kraj.... Mam przemiłe wspomnienia. Piszesz Solina i... i otwierają się obrazy!
      Serdeczności.

      Usuń
    2. Na szczęście mam rzut beretem... Kocham te miejsca.

      Usuń
    3. Szczęściara! Ja kocham góry i morze. Morze mam w zasięgu ręki, w góry wiele godzin jechać muszę, a najdalej mam w Bieszczady moje cudne!

      Usuń
  7. Życzę wspaniałych wrażeń i odpowiedniej pogody:))
    A prezent naprawdę śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego w tropikach

    pozdrawiam i zapraszam

    http://smuglerold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja uważam że to najwspanialsze prezenty z sercem .
    Ja tez jestem jedna noga w drodze , jeno na mazury moje ukochane

    OdpowiedzUsuń
  10. Oddychaj, odpoczywaj, ładuj akumulatory :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...najbardziej wzruszające są takie prezenty od serca:) pewnie przed wylotem jeszcze coś tu skrobiesz, ale ja...samych przyjemności i zadziwień cudami świata Ci już dziś życzę!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny prezent :) dla osoby z sercem i od serca :))) super, że będziecie mieli gdzie leniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wzruszylam sie tym prezentem od uczennicy, piekna pamiatka! wspanialy moment: gdy wakacje sie zaczynaja i wszystko co najlepsze-jeszcze przed nami! super! zycze cudownego wypoczynku, no, ale nie zwalniam cie od blogowania w czasie wakacji, nie zapominaj o wirtualnych kolezankach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego i owocnego wypoczynku! Naładuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również ogromnie się cieszę, że już wreszcie wakacje. Ostatni dzień roku szkolnego to mój ulubiony dzień. Nawet deszcz nie był w stanie zepsuć mi humoru

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja tak szybko napisze bo jutro środa! Udanego urlopu w tropikach!!! Słonecznych dni, odświerzającej wody i lenistwa jakiego sobie zamarzysz :)))
    Teraz lecę czytać starsze posty bo mam zaległości ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałych wrażeń i cudownego, błogiego wypoczynku!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypoczywaj, ciesz się każdą chwilką i wracaj pełna wrażeń i pogody ducha ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.