Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 31 stycznia 2013

Wietrznie i ponuro

Całą noc hulał wiatr. Uderzał z potężną siła o szyby. Lał deszcz.
Zasnęłam nad ranem.
Dzisiaj  ciąg dalszy wichury.
Ale pogoda!!!!!
***
Poza tym dookoła szaleje grypa. W klasie 8 dzieci chorych. I zanosi się na to, że jutro kolejnych nie będzie.
 Marzy  mi się odpoczynek. A do ferii jeszcze trochę!!!!
***
W takie dni, jak ten nie chce się wychodzić z domu. Nic się nie chce!

18 komentarzy:

  1. ...a wiesz jak się czuje w taką pogodę meteopatka czyli ja? Jak barometr :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem - dlatego tak się czuję, jak się czuję...

      Usuń
  2. W naszym landzie wlasnie sie ferie zimowe zaczely. I co ja z tego mam? Calkiem nic! Musze harowac na kapitalistow.
    U nas tez taka wichura, jakby sie ktos powiesil. Jednym slowem: pi****dzi jak w kieleckiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas właśnie przestało wiać....

      Usuń
  3. Nie tylko Tobie...
    Mnie też nic się nie chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy przyjdzie wiosna? Ach!!!!!!!

      Usuń
  4. Ferie... Jak to miło brzmi... Jak marzenie bardziej odległe niż powrót do Grecji :(
    Życzę udanych ferii już niedługo :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dwa tygodnie! Nie wiem, czy dotrzymam!

      Usuń
    2. Eeeee tam to tylko 2 tygodnie!
      Moje będą dopiero za jakieś 10 lat ;)

      Usuń
  5. U mnie też damski wiatr...
    Podobno idzie halny więc jutro będzie lało jak z cebra...
    Mnie dobija taka pogoda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy jest jakaś recepta, aby nie zostać dobitym?

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Szaleje i jak widać, bawi się świetnie!

      Usuń
  7. Żywioły szaleją! Ale z każdym dniem bliżej nam do wiosny!(we wszystkim szukam pocieszeń, he, he!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... marne te moje poszukiwania! Optymizm tez słabnie. Potrzebuję słońca!!!!!!!

      Usuń
  8. U nas dzisiaj na razie nie pada,czasem błyśnie słoneczko....ale wiatr DUJE,jak halny!!!!!!!Serdeczne pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.