Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 27 grudnia 2012

I po świętach

Ale szybko minęło.... Jak dla mnie za szybko.
Święta w tym roku były fantastyczne, ciepłe, rodzinne, wesołe. Szkoda,że tak szybko minęły.
***
Wigilię spędziliśmy u teściów. Od trzech lat tak spędzamy i od trzech lat zawsze było nijako. Atmosfera fatalna. Chociaż staraliśmy się - nie wychodziło. A wszystko przez jednego osobnika zwanego "szwagrowski". O nim jeszcze napiszę. W każdym razie w tym roku go nie było. I już raczej nigdy z nami nie będzie. Szwagierka nareszcie złożyła pozew rozwodowy. Tyle lat pozwoliła, aby znęcał się nad nią, teściami i manipulował jej rodziną.  Nareszcie powiedziała dość! I.... I w tym roku na wigilii było zupełnie inaczej. Cudownie, fantastycznie , jak za dawnych lat bywało. Teść nawet rozpoczął wieczerzę modlitwą ( nigdy tego nie robił) za rodzinę.
***
Mikołaj w tym roku był bardzo bogaty dla nas. Chyba byłam grzeczna!
***
W nocy poszliśmy, tradycyjnie na pasterkę. Ach!!!!
I Rozpoczęły się święta.
***
Pierwszy dzień świąt był u mnie. Zjechali się wszyscy. Nawet Starsza ( taka chora z gorączką) ze swoim chłopcem. Był to najpiękniejszy dzień w moim życiu. Młodzi ogłosili,że zamierzają się pobrać i chcą ślub wziąć w naszym, małym wiejskim kościółku parafialnym.
***
A gości miałam.... że ho, ho. I wszystko się udało znakomicie. I miło było, rodzinnie...., chociaż za oknem plucha i padał deszcz.

***
Drugi dzień świąteczny spędziliśmy u brata mojego męża . Też było przecudownie i wesoło.

W zasadzie każdy dzień nadaje się do szczegółowego opisania, bo tyle się działo!




20 komentarzy:

  1. Super :) Dobre wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK MIŁO CZYTAĆ TAKIE WIADOMOŚCI I OBY NOWY ROK 2013 PRZYNIÓSŁ WIELE DOBREGO

    OdpowiedzUsuń
  3. I takie właśnie powinny być święta. wesołe, w dużym gronie :) Gratuluje i pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. I takie są najwspanialsze.Najpiękniej się je wspomina!

    OdpowiedzUsuń
  5. To cudownie :))))
    I zrobiłam uszka z Twoim przepisem na ciasto, znaczy dodałam oliwy z oliwek. REWELACJA! Że też nie wpadłam na to nigdy wcześniej :))))
    Dzięki kochana i uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że miałaś udane święta! I ta wiadomość o ślubie! Życie pędzi, zmienia się - wkrótce będziesz teściową, potem zapewne babcią... Super!!!
    Ja święta przespałam i tez było fantastycznie! Dziś pierwszy raz od kilku dni wystawiłam nogę za próg domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcią zapewne nie tak szybko. Moja córcia karierę robi!

      Usuń
  7. Juz kiedys pisalam, ze duza rodzina to fajna sprawa (chyba, bo nie bylo mi dane przekonac sie o tym osobiscie). Mam jednak nadzieje, ze dzieki moim prokreacyjnym wysilkom, sytuacja sie poprawi ;)
    U nas takze bylo fajnie, co prawda tylko w piatke+zwierzaki, ale swieta uplynely niezwykle przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest zgodna i wspierająca się - to fajna sprawa. Ale jeśli się kłócą - hm.... wtedy lepiej być jedynakiem.

      Usuń
  8. Rzeczywiście - działo sie u Ciebie dużo dobrych rzeczy. najwazniejsze, ze było nareszcie bezstresowo, rodzinnie i serdecznie. Takie własnie powinny być przecież świeta. Na takie od dzieciństwa czekamy a tak często sie rozczarowywujemy. I jeszcze ta wiadomość o planowanym ślubie twojej córci...Tych świąt na pewno nigdy nie zapomnisz!
    Usmiech serdeczny zasyłam!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,ze zapewne pozostaną w pamięci do następnych świąt. Zwykle tak bywa.

      Usuń
  9. To super że miałaś tak udane Święta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, cudne są swięta z liczną rodziną, pod warunkiem, że rodzina zżyta i się lubi. Inaczej to może być koszmar.
    To znaczy, że u Ciebie życzenia się spełniły, a więc dalszych miłych chwil w nowym roku życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, było miło i sympatycznie. Dziękuję.

      Usuń
  11. ...i takie właśnie święta zapamiętuje się na lata...są także doskonałym przykładem podtrzymywania tradycji i jej nauczania...:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie czyta się Twoje posty, lekko, ciekawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć. Zapraszam częściej.

      Usuń
  13. Wszystko co dobre, to przeważnie szybko się kończy - niestety.
    Jak to nieraz jeden człowiek potrafi zatruć atmosferę...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.