Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 10 października 2012

Echo wycieczki

Wycieczka integracyjna do Warszawy spełniła moje wszystkie oczekiwania. Było fantastycznie zarówno pod względem programu, jak i spotkań towarzyskich - nieformalnych.

Odreagowałam, przemyślałam to i owo. Wzrok mi sie wyostrzył, zatem nareszcie dojrzałam to, czego wcześniej nie widziałam, albo nie chciałam widzieć. Brakujące puzzle  się ułożyły. Wnioski wyciągnęłam. Teraz wdrażać je będę i tyle.

Warszawa.
Nie jest to moje ulubione miasto, ale są miejsca, do których chętnie wracam i wracać będę. Po tegorocznej wycieczce do tej listy doszły kolejne miejsca, a wśród nich MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO! To trzeba zobaczyć, tam trzeba po prostu być.

Innym miejscem, które mnie zachwyciło było: CENTRUM NAUKI KOPERNIK. Tam też trzeba po prostu być. A przy tym można się cofnąć do lat szczenięcych i bawić, bawić, bawić .... odkrywać i cieszyć się z odkrycia! Fenomenalne miejsce. FENOMENALNE!

Odbyliśmy również spacer alejami cmentarza na Powązkach. Cmentarz ów znam z telewizji. W realu nie zrobił na mnie większego wrażenia. Jeno emocje pojawiły się przy grobie Hanki Bielickiej i krypcie Niemena.

Odwiedziliśmy też Zamek Królewski, byliśmy w teatrze....

Program bardzo bogaty i zrealizowany w 100%. Wróciłam bardzo zmęczona, ale zadowolona.

1. To cudownie, a do Kopernika wybiorę się, skoro tak entuzjastycznie polecasz.

2. Dobrze czasem gdzieś pojechać aby przewietrzyć głowę i myśli cieszę się że pozwiedzałaś co nie co :)
    Serdeczności Ilona

3. Kiedy jeszcze pomieszkiwalam w Warszawie, bylo to inne miasto. Teraz to moloch na skale europejska, straszliwie zatloczony.
    Na Powazkach bywam czesto, tam pochowani sa moi dziadkowie, wprawdzie na wojskowych, bo dziadek byl oficerem, ale i stare Powazki sa mi znane. Sa jednak w Warszawie miejsca, ktore chcialabym stale odwiedzac, jak Lazienki, Starowka i kilka innych oddalonych od wielkomiejskiego gwaru, a pieknych i mniej znanych.
    Ciesze sie, ze ten wypad przyniosl Ci same pozytywy.

4. W Warszawie spędziłam 9 lat. Fajne wspomnienia mam z tego okresu :-D
    Zazdroszczę wizyty w Muzeum Powstania Warszawskiego... Cały czas się tam wybieram i wybrać nie mogę. Chyba będę musiała kiedyś przyjechać do Polski jako turystyka ;-)
    Cieszę się że wszystko już wiesz i rozumiesz. Teraz do dzieła i będzie wreszcie tak jak Ty chcesz :-)

5. Ciekawa wycieczka,
    a ja jeszcze nie byłam w Muzeum Powstania Warszawskiego.
    Trzeba ten błąd naprawić...

6. muzeum powstania warszawskiego jest GENIALNE!
    do odwiedzenia polecam także fotoplastikon ;)

7. To najważniejsze, że zadowolona. I dziura w ulicy nie przeszkadzała :)
    Pozdrawiam :)

8. Super, że wycieczka się udała :) Polecam jeszcze Łazienki i pałac na wodzie, Wilanów (samego zamku nie zwiedziłam, bo jak byłam, to był zamknięty), i Barbakan mi się bardzo podobał, i w ogóle i w szczególe, to ja Warszawę nawet lubię :) Do Muzeum Powstania muszę się wybrać. Może w tym miesiącu nadarzy się taka okazja?

1. Do Wilanowa nigdy nie było mi po drodze, ale na pewno tam jeszcze będę!

2. Spacerowałam po parku i po ogrodach - byłam zachwycona! Było lato, wszystko kwitło, tylko jakieś remonty były i coś tam nieczynne było, a i sam pałacyk mniej okazały w tych rusztowaniach :) ale ogród.... pięknie :)

9. Ten Kopernik by mnie skusił :) Cieszę się, że jesteś zadowolona z wycieczki :)

10. Mnie też Kopernik kusi przede wszystkim, bo jak wiadomo był kobietą...Pokłonić też chciałabym się Niemenowi.Serdecznie pozdrawiam.

1. Takiego artysty jak Niemen długo , długo jeszcze nie będzie. Jedyny w swoim rodzaju! Niepowtarzalny!

11. Teraz już nie działa ale w sezonie warto zobaczyć jeszcze Multimedialny Park Fontann.

Pozdrowienia ślę:)

12. No, muszę przyznać, że macie superowo skoro wysyłają Was na takie ciekawe wyjazdy integracyjne. Szkoda, że u nas w robocie nikt nie wpadnie na taki pomysł. Pozdrawiam serdecznie:))))
    Joanna z kaffe/latte

13. Nas nie wysyłają. Sami organizujemy pod pieczą szefowej.

1. U nas to szefowe sobie jeżdżą (na konferencje). Czasem zabiorą sobie kogoś z poddanych. W październiku jedna z nich jedzie do...Emiratów Arabskich oglądać szkołę. My już obejrzeliśmy tę szkołę na prezentacji ppt. Myslelismy, że to hotel, w ktorym szefowa z trzema podwladnymi zamieszka. Taki hotel 100 - gwiazdkowy! To już chyba sobie wyobrażasz - fontanny, miękkie sofy, dyskretne oświetlenia, komputeryzacja, digitalizacja i same inne - izacje.

14. Widziałam już dziś rano, że w Warszawie byłaś i widzę, że ciekawe miejsca odwiedziłaś. Ja na przykład w Centrum Kopernika tylko tłumaczyłam, ale jeszcze go nie zwiedziłam :)
    Za to Wilanów polecam, jak sama zauważyłaś, piękny jest :)

15. ...w Warszawie jedynym miejscem jakie lubię jest Stare Miasto, Barbakan i te uliczki...tylko tłok tam zawsze taki, że pokontemplować nie można;)
    Serdeczności!

16. do Kopernika się wybieram i wybieram, tylko dojść nie mogę....

17. Muzeum Powstania Warszawskiego również bardzo mi przypadło do gustu :) I będąc wtedy w Warszawie również odwiedziłam grób Hanki Bielickiej;)

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.