Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 12 lipca 2012

Hotelowe co nieco

Zakwaterowano nas w hotelu trzygwiazdkowym Pinero Bahia de Palma w miejscowości El Arenal. Hotel stary z lat siedemdziesiątych, wieżowiec  zbudowany z wielkiej  betonowej płyty. Na szczęście był po remoncie i jak na tę kategorię całkiem przyzwoity.
W hotelu tym jest 425 pokoi na dwunastu piętrach. Jak na taką liczbę pokoi zaplecze bardzo malutkie. Hotel oczywiście posiadał baseny. Jakie to były baseny, zobaczcie sami:

Nasze pokoje mieściły się na szczęście na pierwszym piętrze. 


Były duże i wygodne z działającą klimatyzacją. Niestety nie było w nich lodówki, co było naszym utrapieniem i  w łazience nie było suszarki do włosów ( w każdym hotelu nawet ** były, dlatego nie wzięłam własnej z domu), co również mnie zirytowało.
Poza tym nie miałam zastrzeżeń. Obsługa hotelowa bardzo miła. Jedzenie przyzwoite. Czysto.
Okna naszego pokoju wychodziły na ulicę, wprost na równoległy wieżowiec. Zatem mogłam zaglądać do sąsiadów. Ulica była bardzo głośna, szczególnie w nocy. Odbywały się tam różne imprezy z muzyką i tańcami ( szczególnie przypadł mi do gustu zespół muzyczny grający na różnych instrumentach hiszpańskie kawałki od 01:00 do 3:00 w nocy. O spaniu mowy być nie mogło. Około 4 z minutami z dyskotek wracała śpiewająca i hałasująca pijana młodzież demonstrując całemu światu swoje szczęście i zadowolenie. Powiem,że nawet mi to specjalnie nie przeszkadzało. 



Do plaży mieliśmy dosłownie 5 minut drogi. I to była zaleta umiejscowienia tegoż hotelu. A plaża cudowna, a promenada jeszcze piękniejsza! Ale o tym następnym razem.


7 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w takim miejscu..Bardzo Ci dziękuje za te zdjęcia i dzielenie się wrażeniami! I chcę jeszcze;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. we wszystkim można znaleźć dobre strony :))
    Chętnie obejrzę więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Luksus! Nigdy takiego nie doznałam...ale chciałabym, może kiedyś...serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 minut drogi do plaży - świetnie !
    Z chęcią zobaczę więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.