Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 30 czerwca 2012

Pierwszy dzień wakacji

W nocy nad naszą miejscowością przeszła potężna burza. nie spałam. Trudno spać, kiedy słychać grzmot za grzmotem. Mimo tego, niczym skowronek wstałam skoro świt.
- Śpij kobieto! Jeszcze siódmej nie ma! - próbował utrzymać mnie w łóżku małżonek. Ale jak tu spać, kiedy taki piękny dzień się zaczyna!
- Pierwszy dzień wakacji! Wstaję! Szkoda go marnować.
I wstałam. Poszłam na daleki spacer z moim psem. Kiedy wróciłam, małżonek już się krzątał po gospodarstwie.
- Ty nie dasz ludziom odpocząć - rzekł z wyrzutem.
Kto mu kazał wstawać? To,że ja wstałam, to on przecież nie musiał.
Tak, czy owak dzień zapowiadał się pracowicie. Już we wtorek wylatujemy na Majorkę. Trzeba chałupkę oprzątnąć i przygotować dla teściowej ( na będzie gospodarzyć pod moją nieobecność). Trzeba jeszcze zakupy jako takie porobić. Przejrzeć rzeczy, poprać co nieco. Ogródek jako tako odchwaścić...
***
No i zabraliśmy się do roboty. Pracowity był to dzionek, oj, pracowity! Napisałam był, chociaż się jeszcze nie skończył. Koniec jednak mojej pracy już widać.
Właśnie zrobiłam sobie maleńką przerwę. W radiu leci piosenka, która stała się moim mottem
"W życiu piękne są tylko chwile". I tymi chwilami zamierzam się cieszyć.
Za oknem parno. Pewnie znowu będzie burza!

5 komentarzy:

  1. Toż w czasie burzy śpi się najlepiej ;-)))
    Oraz odpoczywaj aż do znudzenia. Pięknych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam! Ja się panicznie boję burzy!
      Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  2. Miłego wypoczynku!!! Serdeczne pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. maskakropka21 lipca 2012 00:45

    Odpoczywaj, zwiedzaj, baw się dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypoczynku życzę! PS Już dawno odpisałam Twojego maila...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.