Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 7 lutego 2012

Nie ma karty do bankomatu


W dzisiejszych czasach, jeśli ktoś nie ma czegoś, co posiadają inni postrzegany jest jako dziwak, nieudacznik, czy jeszcze jakoś tam.
***
- Nie korzystam z bankomatu – powiedziała pewnego razu moja kuzynka.
Zdziwiłam się, bo jakże w dzisiejszych czasach nie korzystać z bankomatu.
- Nie mam nawet karty – dodała.
- Jak to, konta też nie masz? – zapytałam zdziwiona do reszty. Bowiem ja nie wyobrażam sobie w tej chwili życia bez moich kart, bez bankomatu , bez Internetu, bez komputera, bez komórki, bez techniki ….
- Konto mam, kiedy dostaję pensję wypłacam większą sumę.
- Ale po co? Skoro teraz w większości sklepów można płacić kartą?
- Boję się tych kart. Nie ufam im. Nie lubię i już. Poza tym nie mam takiej potrzeby używania kart. Mam bank w pobliżu. Lubię obracać namacalną gotówką.
***
I wiecie co? Zaimponowała mi ta moja kuzynka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.