Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 13 lutego 2012

Co dobre, szybko się kończy


Koniec laby.
Za parę minut jadę do pracy. Całe szczęście, że raniutko poszłam sprawdzić, czy samochód odpali. Nie odpalił. Mężowski ze zdziwieniem zabrał się do ....
Dobrze mieć faceta w domu.
A wracając do balu.
Było fantastycznie! W sobotę nie mogłam się ruszyć. Bolał mnie kazdy centymetr mojego ciała, TAK SZALAŁAM. W noedzielę wracałam do formy z przykrością stwierdzając, że wracam do pracy.
A dzisiaj? Dzisiaj normalny powszedni dzień - poniedziałek.
A zatem miłego poniedziałku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.