Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 26 listopada 2011

Co mi w duszy gra


Oj, gra, gra.
 Smętnie gra, a w piersiach nawet charczy.
Przeziębienie mnie dopadło, a z nim jakieś takie smutki, żale, „żaliki” .
Nawet sny mam dziwaczne i męczące. Ostatnio  śnił mi się papież. To dopiero sen.!!! No,  nikt mi nie powie, że myślę o Benedykcie XIV. A przyśnił mi się. Siedział na tym swoim papieskim tronie, jakaś kobieta podała mu talerzyk z ciastem. Za cholerę odczytać tego snu nie potrafię, więc zwalę na mój stan wyczerpania i tyle.
Wokół wiele się dzieje. Aż za wiele. A owe wydarzenia nie robią już na mnie większych wrażeń. Są, bo są i tyle.
Kicham, prycham, kaszlę… Mało płuc nie wypluję. I nic mi się nie chce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.