Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 31 października 2011

Już w domu


Wesele, wesele i po weselu. Było cudownie. Wybawiałam się i zmęczyłam, i odpoczęłam. Spotkałam się z moją rodziną. Boże, takiego życzliwego przyjęcia w najśmielszych snach się nie spodziewałam. Mężowski zdawał się być bardzo zaskoczony ( nie chciał jechać na to wesele), zważywszy,że to dalsza rodzina, która wedle rozumowania rodzinki mojego ślubnego po śmierci mojej matki nie powinna utrzymywać ze mną kontaktów. A tu.... NIESPODZIANKA. W mojej rodzinie jest inaczej.
Dzisiaj powrót do codziennego życia.
Cmentarz, bo trzeba było jeszcze ostatnie porządki przed jutrzejszym świętem zrobić. Zakupy, bo cosik trzeba jeść i… odespać nieprzespane noce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.