Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 3 sierpnia 2011

Dostałam nagrodę


Dostałam nagrodę od Szpilki. Dziękuję serdecznie. Potraktowałam ją jako przemiły prezent urodzinowy. Jeszcze raz serdecznie dziękuję.
Według regulaminu powinnam teraz napisać o sobie siedem rzeczy, których nie znacie. Hm... trudne to będzie, bowiem , kto czytuje mojego bloga i czytał poprzednie, ten wiele o mnie wie. No, ale....
Drzemią we mnie trzy osoby o różnych temperamentach:
  1. Jedna to ja codzienna, wrażliwa i uczuciowa, pochlipująca nad książką czy filmem, często naiwna do granic;
  2. Druga, to narwana choleryczka, działajaca według schematu: bodziec - reakcja, często nieprzewidywalna, silna,zadziorna i waleczna;
  3. Trzecia część mojej osobowości, to generał. Do głosu dochodzi rzadko, ale w eksremalnych warunkach, w sytuacjach trudnych. Generał zawsze wie , co należy zrobić. Jest opanowany, stanowczy, potrafi dobierać właściwe słowa. Generał ma ogromną wiedzę,  z której właśnie w takich sytuacjach potrafi skorzystać. Generał zawsze trafia w dziesiątkę. I oczywiście generała lubię najbardziej, ale on jest zwykle na uboczu i nie miesza się do zwykłej codzienności.
  4. Kocham życie i cieszę się każdą jego chwilą.
  5. Kocham muzykę , zachwycam się operą i baletem.
  6. Umiem dziergać na szydełku koronki.
  7. Jestem uzależniona od mojego bloga.
Według regulaminu powinnam wyróżnić 16 osób. Ale to dla mnie za dużo. Zatem wyróżnię trzy i mam nadzieję,że mają poczucie humoru i zechcą uczestniczyć w zabawie.
Tam - tam.....   Fanfary....
NAGRODĘ OTRZYMUJĄ:
                           
  1. Nowa za niezwykły klimat swojego bloga, znajduje tam spokój, sielskość i bajeczność codziennego życia.
  2. Agnieszka - za to,że przez wiele lat jest moim balsamem dla ducha.
  3. Łucja - za doskonałe, odważne teksty.
Oto regulamin zabawy:

Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę,
Napisz o sobie 7 rzeczy,
Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.