Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 6 lipca 2011

Pięknym za nadobne


Nikt bardziej nie potrafi prawić złośliwości niż kobieta kobiecie. A im bardziej jest zakompleksiona i zazdrosna, tym bardziej kąśliwa i złośliwa. Nie lubię takich ludzi, ale, niestety, chodzą po tym świecie i można się na nich nadziać.
Do takich osób należy żona mojego kuzyna, którą zwać będę kuzynką, chociaż kuzyn od lat już nie żyje. Spotkałam ją któregoś dnia na ryneczku.
- Och, kupe lat się nie widziałyśmy – krzyknęła uradowana. Ja również przywitałam ją serdecznym uśmiechem. I zapewne miło byśmy sobie pogawędziły, gdyby nie zaczęła:
- Ale przytyło ci się – i tu zaczęła poklepywać mnie po brzuchu. Kurczę, przecież ostatnio dużo schudłam. Co prawda nie wróciłam do figury sprzed ostatniej ciąży, ale źle nie wyglądam. Miło mi się nie zrobiło, wręcz przeciwnie. Obudził się we mnie chochlik złośliwy i kąśliwy. Ach ty babo wredna, czekaj, ja ci pokażę.
- Nie, nie przytyłam ani grama. Trzymam wagę. Ale ty? Boże! Dziewczyno, jak ty wyglądasz!? Zestarzałaś się. Czy ty kremów nie używasz? Zrób coś ze sobą, bo na siedemdziesięcioletnią babcię wyglądasz. – Broda się jej zatrzęsła, policzki zbladły. Takich komplementów się nie spodziewała.
- Ach, bo a taka chuda jestem. Gdybym trochę przytyła, to może i skóra by tak nie wisiała… - powiedziała zmieszana. Ale ja nie przestaję , wręcz przeciwnie dopiero się rozkręcam.
- No, wiesz, gdybyś w końcu gotować się nauczyła , zakupy porządne zrobiła i właściwie jeść zaczęła, to byś i na wadze trochę przybrała i jak człowiek , a nie szkieletom wyglądała. – Przesadziłam. Wiem. Ale teraz owa kuzynka dwa razy się zastanowi zanim mi kąśliwą uwagę wyśle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.