Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 30 lipca 2011

Goście i znów goście


Wczorajszy dzień był pełen niespodzianek. Ale jakich niespodzianek! Przyjechała Starsza wcześniej niż zapowiadała. Zjechało się gości, a gości. Niespodziewanych, ale jakże miłych. Jedni wychodzili, drudzy wchodzili. A moje serce się radowało. I był szampan, i były śmiechy, i opowieści o rodzinie mojej własnej dalszej i bliższej. A ów dzień zakończyła również nieoczekiwana wizyta mojej bratanicy z rodzinką.
Noc za to była niespokojna. Ów szampan dał się we znaki. Ale dzisiaj jest ok. Właśnie wstawiłam rosół, dla Starszej, pewnie dawno domowego obiadu nie jadła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.