Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 3 czerwca 2011

Wyścig z czasem


I rozpoczęła się gonitwa. W całym natłoku spraw zaczynam się już gubić. Wczoraj nawet koleżanka zrugała mnie:
- Czy ty wszystko musisz brać na siebie?
Hm… tak jakoś wyszło. Wzięłam na swoje barki więcej niż przypuszczałam, że biorę. Dokonałam zobowiązań i masz babo placek. Teraz trzeba się wywiązać, a doba ma tylko 24 godziny. Że też wszystko musi się zawsze na siebie nakładać.
Na szczęście jestem w doskonałej kondycji fizycznej, psychicznej i intelektualnej. Działam niczym błyskawica. Strzał – trafiony , zatopiony i przechodzę do następnej sprawy. Już zaczęłam zapisywać wszystkie sprawy na karteczkach i przyczepiać je na lodówce. Pamięć dziurawa się robi. Oj...
Za chwilę jadę z Młodszą na konkurs przyrodniczy. Jednym z punktów tego konkursu jest inscenizacja, którą przygotowywałam z kilkuosobową drużyną Młodszej. Trzymajcie za nas kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.