Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 18 czerwca 2011

Pierwsze koty za płoty


I już po pierwszym spotkaniu z rodzicami moich nowych uczniów. Jakie to szczęście, że niektórzy z nich przyszli ze swoimi dziećmi. Dzięki tym dzieciom natychmiast poczułam się swobodnie. Zebranie przebiegło w przyjaznej atmosferze. Miałam wrażenie, że  nawiązaliśmy między sobą nić  zrozumienia. Znaczy, rozmawiamy tym samym językiem. A to, jak na początek, nie jest źle.
Moje dzieciaki wczoraj dały swoje ostatnie przedstawienie. Przyjemnie mi się zrobiło, kiedy na ich występ przyszli rodzice, którzy przez trzy lata nie znaleźli czasu, aby zobaczyć swoje dziecię na małej scenie. A jednak skorzystali z ostatniej szansy, chciaż nie otrzymali specjalnego zaproszenia. Miłe.
Za chwilę znowu papiery. Mam nadzieję ,że dzisiaj zakończę, bo jutro znowu mam wykłady…. Ach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.