Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 25 czerwca 2011

Coś się kończy, coś zaczyna


Tak już w życiu bywa, że coś się musi zakończyć, aby rozpocząć się miało coś.
Jestem ciekawa świata i głodna na życia, zatem z wypiekami na twarzy otwieram się na nowe, nieznane.
    Zakończył się rok szkolny  a wraz z nim zamknęły się pewne etapy życia. Pożegnałam swoją trzecią klasę. Moja córka pożegnała szkołę ( jestem z niej cholernie dumna: średnia 5, 4; stypendium za dobrą naukę i stypendium sportowe).
    Rozpoczęły się wakacje. A z nimi wyprawa po realizację marzeń i wyprawa po przygody. Już za kilka dni wylatuję do Turcji. Czuję, jak mi w brzuchu latają motyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.