Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 10 maja 2011

W moim ogrodzie


      
W moim ogrodzie wiosna na całego. Kwitną drzewa i kwiaty. Jest cudnie.
    

W moim ogrodzie dzwońce założyły gniazdo w tujach i….  i dochowały się potomstwa. Z narodzin małych ptaszków cieszy się cała rodzinka. To kolejne ptaszki w naszej posiadłości.
  

Pierwsze, to były jaskółki. Założyły sobie gniazdo w moim budującym się domu, dokładnie w salonie. Ich wizyta wstrzymała prace budowlane. Nie pozwoliłam założyć okien, dopóki pisklęta nie wylecą z gniazda. Trzeba było widzieć zdziwienie robotników. W stosunku do męża nawet dopuściłam się szantażu. Jeśli ptaszkom coś się stanie, ja do tego domu się nie wprowadzam. Wygrałam. Ptaki wychowały się. 
Przyroda jest mądrzejsza od człowieka. Wie , gdzie sobie legowiska wić. I tak też w moim ogrodzie swoje gniazdo miała żmija zygzakowata, zaskroniec, myszki polne, no i ptaki – szczególnie dzwońce.
A ta piosenka twowrzyszy mi od rana.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.