Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 16 maja 2011

Takie sobie gadanie o szczęściu


„Szczęście ma większą wartość, gdy trzeba je opłacić.” R. Rolland
O jednych mówimy „Szczęściarz” o innym - miał po prostu szczęście.
Ale właściwie, to jest owo „szczęście”? Trudne pytanie i właściwie , odpowiedź trudniejsza, bowiem dla każdego z nas szczęście oznacza co innego. Dla każdego z nas między szczęściem, a jego brakiem jest indywidualna granica, która przesuwa się wraz z biegiem czasu, czy splotu okoliczności lub wydarzeń
Być szczęśliwym - tego trzeba się uczyć.” Eurypides
Zgadzam się całkowicie z Eurypidesem. Trzeba nieustannie uczyć cię być szczęśliwym, dostrzegać to szczęście w każdej chwili, umieć cieszyć się nim. Bowiem prawdziwym szczęściem jest życie. Prawdziwym szczęściem jest nawet takie życie, które zmusza  do dźwiganie potężnego, ciężkiego krzyża przygniatającego do ziemi, raniącego niemiłosiernie.
Jestem dzieckiem szczęścia, pomimo krzyża, który niosę i nieść będę do końca swoich dni.
Jestem dzieckiem szczęścia, chociaż nie obracam milionami.
Jestem dzieckiem szczęścia, bowiem na mojej drodze zawsze pojawiają się wspaniali ludzie, na których w momencie upadku pod ciężkim życiowym krzyżem, mogę liczyć.
Jestem dzieckiem szczęścia, bowiem mogłam się o tym wiele razy przekonać. Jestem dzieckiem szczęścia, gdyż niemożliwe , stawało się możliwym
- Jest pani dobrym człowiekiem, to dlatego tak się dzieje – powiedziała całkiem niedawno do mnie pewna znajoma. – Dlatego przyciąga pani dobrych ludzi. „
„Szczęście człowieka na ziemi zaczyna się dlań wtedy,
gdy zapominając o sobie, zacznie żyć dla innych.” Vincent van Gogh
Czy jestem aż tak dobrym człowiekiem?
Hm ..... Można dyskutować. Do świętości mi raczej dalej niż bliżej.
Powiedzmy, jestem kobietą zwyczajną, pełną wad i niedoskonałości.
Ale nie potrafię przejść obojętnie , kiedy ktoś cierpi.... Może właśnie dlatego i ja zawsze mogę liczyć na czyjąś pomoc, kiedy jej potrzebuję?
Prawo przyciągania działa. Jest niezawodne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.