Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 18 marca 2011

W potrzasku


I kolejny tydzień za nami. Tak jestem zakręcona, że zdarza mi się robić rzeczy, o których potem natychmiast zapominam. Nawet , kiedy próbuję sobie przypomnieć – czarna plama. Kurczę! Czyżby to był sygnał – zwolnij, starzejesz się!
Wczoraj musiałam zawieźć Młodszą wcześniej do szkoły. Po drodze zrobiłam zakupy i pomyślałam sobie, że nie będę wracać już do domu, bo w pracy mam sporo spraw do pozałatwiania i biurokracja czeka. Zatem radosna, uśmiechnięta wchodzę do pokoju nauczycielskiego. Tam czekają na mnie równie radosne koleżanki i…. gadu, gadu…. W zasadzie wszystkie przyszły wcześniej, bo… Ale pogaduszki w końcu też są potrzebne. No i my tak sobie ecie plecie, kiedy wchodzi kolejna koleżanka i mówi, że u woźnej jest czyjaś niebieska torebka.
O kurczę! Coś mnie tknęła. Dzisiaj chyba wzięłam niebieską torebkę. Zaczęłam rozpaczliwie szukać po krzesłach w pokoju. Wreszcie poprosiłam koleżankę, aby  zadzwoniła do mnie! Cisza. A zatem to na pewno moja torebka jest u woźnej. Pobiegłam. Była.
Tylko do jasnej cholery co ona tam robiła? Hm…. Oto jest pytanie. Sama na pewno nie poszła. A woźne twierdzą, że kiedy weszły do swojej oszklonej budki, to torebka już tam stała na krześle. Musiałam ją tam zanieść. Niestety, tego momentu nie pamiętam…. Czarna plama!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.