Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 14 marca 2011

Teatralnie


Zabrałam się za przygotowywanie festiwalu teatrów dziecięcych.
Nie jest to dla mnie nowość. I w tym roku nie będzie uciążliwe. Pomagają mi niezwykle życzliwe osoby. Macham im serdecznie i buziaki przesyłam. brawo  
Znalazłam sponsorów i wszystko idzie, jak trzeba. hehehe 
 Przy tym szykuję swój  własny spektakl z moim teatrzykiem dziecięcym. W tym roku postanowiłam przeciwstawić się agresji. I nawymyślałam…. Trudno dzieciakom podołać moim wymysłom. Ale poprzeczki nie opuszczę. Wszak się trzeba rozwijać.
Teatr to moje hobby, to realizacja moich marzeń, a przy okazji takim działaniem, sprawiam frajdę moim podopiecznym.
A miałam już nie bawić się w teatr. Najwyraźniej to jest mocniejsze ode mnie. Nie byłam w stanie powiedzieć  moim uczniom, że teatru już nie będzie, bo mi godziny zajęć ( w ramach oszczędności) zabrano. No, nie mogłam. I jest teatr. Aż się boję przyznać mężowi, że robię to za darmo. On kiedyś kazał mi wybierać, albo społecznie praca dla szkoły ( on wówczas będzie zajmował się dziećmi), albo pozwolę jemu zarabiać na rodzinę. Dlatego wiele rzeczy muszę robić potajemnie, aby nie drażnić lwa. Ale, co tam! Cała naprzód. Byle do przodu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.