Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 29 marca 2011

Czas egzaminów


 Dopada mnie coś, co można nazwać zmęczeniem. Najgorsze są poranki. Tak trudno wstać. Wieczorem zasypiam bardzo szybko, aby w środku nocy obudzić się i nie móc zasnąć do rana. Zatem snuję się po domu niczym Biała Dama.
   Myślałam, że teraz zwolnię, ale przeliczyłam się. Po okresie imprez, okres egzaminów nastał.
    Uf… Przecież to nic nowego dla nauczyciela. Dla matki i owszem. Młodsza kończy szkołę podstawową. Oprócz ogólnopolskiego testu czekają ją egzaminy do gimnazjum, które sobie wybrała. Miałam nie przeżywać, a przeżywam. Stąd pewnie te bezsenne noce. Bycie matką, to bardzo trudna rola. Najtrudniejsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.