Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 23 lutego 2011

Wyróżnienie


Dostałam wyróżnienie.


                                

I nie ukrywam jest mi bardzo miło z tego powodu.
Dlatego w głębokim ukłonie dziękuję Agnieszce całus serce serce  całus .
***
Nagrodę przekazuję dalej:
Akularkowi - za humor i normalność
Annie - za niezwykle trafne spojrzenie na świat
Fidze - za kobiecość i czysto kobiece spojrzenie na świat
Szpilce - za to,że towarzyszy mi już tyle lat i zawsze jest i mam nadzieję, że będzie
Innej - za to, że jest i dziękuję jej za to
Joannie - za  zmagania ze zwykłą rzeczywistością i szarością życia
Magdzie - za siłę i odwagę mówienia światu o problemach ludzi niepełnosprawnych
Roksanie - za prawdę
Zołzie - za dodawanie mi siły i motywowanie do działania.
Zrodzonej -  za siłę i mądrość życiową.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.