Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 19 lutego 2011

Śmieszne święta


 Śmieszą mnie święta tego typu, jak „Dzień czekoladki”, „Dzień przytulania”, „Dzień klozetu”. Często zastanawiałam się, kto ustanawia takie święta i w jakim celu.
     Teraz myślę sobie, że skoro niemal w każdym dniu roku przypada jakieś święto, to jest okazja do świętowania.   
     Postanowiłam, że te najsympatyczniejsze ( według mnie, oczywiście) święta staną się tradycją naszej rodziny.
    I tak 8 stycznia-  Dzień Sprzątania Biurka.
W moim domu tylko jedno biurko wymaga sprzątania. Możecie sobie wyobrazić, kto protestował przeciwko wprowadzeniu tego święta do kalendarza rodzinnych świąt. Ale mnie święto się spodobało i Młodsza musiała biurko posprzątać.
Cha cha cha…
     Inne z takich świąt już rodzinnie uczciliśmy – Dzień Pizzy (9.02). Zamówiłam dwie ogromne pizze na kolację. Złamałam dietę, a potem cholernie przez całą noc cierpiałam. Oczywiście winna była młodsza, bo z tą pizzą, to był jej pomysł. Pewnie była to słodka zemsta z Dzień Sprzątania Biurka
     No a teraz rejestr ciekawych świąt, które zamierzam wprowadzić do kalendarza rodzinnego.
5 marca -  Dzień Teściowej – będzie wprowadzony do kalendarza, kiedy teściową zostanę. Co się odwlecze, to nie uciecze.
10.03-  Dzień Banknotów – tego dnia będziemy obdarowywać się wzajemnie banknotami . Goście  w tym dniu mile widziani – oczywiście z banknotami w prezencie. W korytarzu wystawię skarbonkę świnkę ( na banknoty) oraz założę kronikę datków. Co roku tego dnia , przy wieczornej kolacji będziemy porównywać notatki z kolejnych lat i wspominać minione święta.
14.03 - Dzień Sprzeciwu Wobec Tam – tego dnia, osoba, która wstanie jako pierwsza będzie miała prawo sprzeciwiać się wobec tam…. A niech tam! Zwykle, to ja wstaję najwcześniej. Będę zatem sprzeciwiać się przeciwko gotowaniu , sprzątaniu i tyle…. Cha, cha, cha
31.03-  Dzień Ziemniaka – od rana do wieczora serwuję wszystko, co ziemniaczane. Niech mi tylko ktoś zamarudzi!
2.04- Dzień Naleśnika – to będzie ulubione święto moich dziewczyn. Są koneserkami naleśników.
5.04 - Dzień Marchewki – Dom udekorujemy na  marchewkowo. I wszystko będzie z dodatkiem marchewki. A na popitkę – zdrowy sok marchewkowy.
29 .04 - Międzynarodowy Dzień Tańca – tego dnia wszystko będziemy robić tanecznym krokiem, np. do obiadu będziemy podchodzić majestatycznie, krokiem poloneza, sprzątać będziemy w rytmie polki, a odpoczywać przy walcu.
1.05 - Międzynarodowy Dzień Kaszanki – dla mnie i dla córek post ścisły. Kaszanki nie jadamy. Za to świętować będzie mąż.
15.05 — Międzynarodowy Dzień Rodziny – na pewno rodzinnie , ale jeszcze nie wiem jak.
20.05 Dzień Sąsiada – wypadałoby skrzyknąć sąsiadów z naszej ulicy i zachęcić do wspólnego świętowania. Warte przemyślenia i…. kto wie…. Do maja jeszcze czas.
6.07.  Święto Pocałunku – kogo spotykamy , tego całujemy. Nie, przecież napotkanego bezdomnego całować nie będę. Inaczej. Całuski tylko dla domowników. Mijamy się w drzwiach – buziaki td….
15. 07 — Dzień bez Telefonu Komórkowego – tego dnia wyłączamy telefony.
6.08. Dzień Musztardy – W tym dniu będą dania z grilla i cała gama musztard do wyboru. Możemy wprowadzić taki zwyczaj, że kto do nas przyjedzie, ten musztardę ( inną oczywiście) przynosi. A co!?
18.08 Dzień Latarni Morskich – ten dzień już świętujemy od kilku lat. W tym dniu wejście do wszystkich latarni morskich jest za darmo. A zatem co roku mamy kurs na inną latarnię.
5 .10 — Światowy Dzień Nauczycieli – od tego roku będę świętować podwójnie!
14. 10 — Dzień Edukacji Narodowej

2.07 Międzynarodowy Dzień UFO
2.09 Dzień Dużego Rozmiaru
24.09 Dzień Śliwki, Dzień Grzyba
19.10 Dzień Normalizacji normy normy...
22 .10 -  Światowego Dnia Jąkających się.
25 października — Dzień Kundelka 
30 października — Narodowy Dzień Spódnicy

28.10 Dzień Odpoczynku Dla Zszarganych Nerwów- heheh :-)
19.11 Dzień Toalet
25.11 Dzień Pluszowego Misia
17.12. - Ogólnopolski Dzień Bez Przekleństw 
11.12 Dzień Chruścika
21–22 grudnia Święto Godowe (etniczne słowiańskie); Światowy Orgazm

Na te dni pomysłu jeszcze nie mam. Pozostawiam Waszej fantazji.

Ale  na pewno nie będę świętować dni reumatyzmu, padaczki i innych tam chorób….brrr. Więc tych świąt nie wymieniam. No i nie wymieniłam jeszcze wielu, wielu innych….
Ciekawa jestem, czy jest „ Dzień bez Świąt”.

1 komentarz:

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.