Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 19 stycznia 2011

Taka codzienna miłość


Miłości potrzebujemy jak powietrza. Potrzebujemy jej od urodzenia aż do śmierci. Świadomość, że jest ktoś, kto nas kocha i jest ktoś , kogo my kochamy pozwala nam czuć się w pełni człowiekiem. Oczywiście miłość jest jedna,  taka sama zarówno rodziców do dzieci, dzieci do rodziców, jak i kobiety do mężczyzny, czy mężczyzny do kobiety.
Mimo wszystko na pierwszym miejscu stawiamy miłość między kobietą a mężczyzną. Inne miłości wydają się nam zwyczajne, naturalne… . Nie doceniamy ich należycie i szukamy, czekamy, pragniemy tamtej miłości.  Pragnąc, szukając często nie dostrzegamy jej obok siebie.
Jestem Dzieckiem Szczęścia. Miałam bowiem przyjemność doświadczyć i doświadczać nadal wszystkich rodzajów miłości. Moja miłość jest skromna, zwyczajna, bez słów, kwiatów i bogatych prezentów. Ta miłość wyraża się w codzienności, w zwykłym geście, w zwykłej pracy. Im więcej lat upływa, tym jest większa , pełniejsza, cierpliwsza, bardziej wyrozumiała.
Codziennie rano, budzi mnie zapach świeżej zaparzonej kawy i śniadanie na stole. Czy to objaw miłości i troski? A może wyuczenie, przyzwyczajenie, rutyna? A może to wyznanie takie bez słów – jesteś dla mnie ważna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.