Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 12 stycznia 2011

Głowa puchnie

Pogoda nieciekawa. Wieje i pada ( nie wiadomo co). Szaro buro, byle jak. Od wczoraj boli mnie głowa. A dzisiaj taki ciężki dzień. Rada klasyfikacyjna. Poza tym Młodsza od dwóch dni zmaga się z przeziębieniem. I na dodatek boli ją ząb. A zatem jeszcze dzisiaj musimy zaliczyć dentystę, oczywiście w gabinecie prywatnym. Nawet nie wiem, gdzie w mieście jest przychodnia NFZ. Nie próbuję się dowiedzieć. Czasu nie mam, aby czekać w kolejce. A za lepsze plomby trzeba i tak płacić. Umówiłam Młodszą na 11:00. Tylko to był najwcześniejszy termin. Właśnie wtedy zaczynam pracę. Cóż. Dylemat: praca czy dziecko?. Koleżanka wejdzie za mnie na jedną lekcję. Młodsza jest dla mnie najważniejsza. Dziecko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.